Na samej stacji też są barierki (peron 3) i częściowo na peronie 1. Przęsła są montowane w miarę jak zmienia się remontowany peron i tory. Obecnie to największy plac budowy, ale widać jak całość szybko się zmienia. Właściwe są budowane od nowa bo wszystko zastępują nowe elementy.
Coraz mniejsza jest też wiata nad peronem 2, ale i tak od momentu zamknięcia przejścia podziemnego, nie jest wykorzystana.
Mimo trwających prac, pociągi kursują bez większych zakłóceń, ruch pasażerski odbywa się normalnie. Za kilka dni będzie duży za sprawą nadchodzącego Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą.
______________________________________________________________________________________
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?