Trzy sklepy w trzy miesiące - Intermarché w Zielonej Górze dalej się rozwija

Materiał informacyjny Intermarché
Otwarcie trzeciego sklepu Intermarché w Zielonej Górze już 16 maja (czwartek). Nową placówką zlokalizowaną przy ul. Makowej 14 zarządzać będzie przedsiębiorca Grupy Muszkieterów, Marcin Rusiniak, właściciel dwóch wcześniej otwartych w mieście punktów handlowych.

Sieć Intermarché spełnia obietnice i otwiera nową placówkę w Zielonej Górze. Po marcowym i kwietniowym otwarciu nadszedł czas na kolejny punkt. On również należy do Marcina Rusiniaka, który prężnie rozwija markę w Zielonej Górze. To nie koniec ekspansji sieci w okolicy – już wkrótce do supermarketów dołączą dwie przysklepowe stacje paliw.

Oficjalne otwarcie sklepu odbędzie się 16 maja br. (czwartek). Tego dnia, klienci supermarketu mogą liczyć na szereg atrakcji towarzyszących inauguracji – od specjalnych rabatów, przez liczne niespodzianki, aż po degustacje kulinarne. m.in. pysznych, swojskich wyrobów z przysklepowej wędzarni. Przez cały dzień barista będzie serwował odwiedzającym kawę marki własnej, Planteur de Tropique, przygotowywaną w stylu Latte art.

Ulubione produkty w trzech lokalizacjach w mieście

Trzecia placówka Intermarché w Zielnej Górze otworzy się w minigalerii przy ul. Makowej 14. Na powierzchni ponad 1200 mkw. klienci zyskają dostęp do szerokiej gamy produktów, zaaranżowanych zgodnie z najnowocześniejszym konceptem. Pomocą w sklepie służyć będzie wykwalikowana 30-osobowa kadra pracownicza, a na jego terenie dostępne będą 4 kasy tradycyjne oraz 3 samoobsługowe.

W ofercie Intermarché znajdą się świeże warzywa i owoce, wypieki, duży wybór produktów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych, a także artykuły z kategorii takich jak Zdrowy Styl Życia czy Kuchnie Świata oraz nowości w postaci kategorii „food to go” i „ready to eat”, czyli garmaż ciepły i zimny na wynos. Na szczególną uwagę zasługuje wyróżnik sieci, czyli własna wędzarnia, w której przygotowywane na miejscu przez doświadczonych rzeźników, metodą rzemieślniczą, produkty zyskują niepowtarzalny smak i aromat. Ponadto w supermarkecie znajdzie się również wydzielona strefa „dla domu” z komplementarną ofertą produktów przemysłowych., a także specjalne obszary z artykułami dla dzieci i dla zwierząt oraz duża strefa win i alkoholi z całego świata. Poza tym, klienci znajdą tu produkty marek własnych Intermarché. Zielonogórzanie mogą skorzystać z uwielbianej przez klientów sieci oferty wysokiej jakości artykułów spożywczych „O la la!”. Produkty tej marki obejmują kategorie takie jak przyprawy, napoje, zdrowe przekąski czy proste do przygotowania dania obiadowe dla najbardziej zabieganych oraz produkty dla dzieci.

Nowoczesne sklepy oferujące wygodne zakupy

Innowacyjny koncept supermarketów Intermarché - Power 2.0, wyróżnia się zoptymalizowaną ścieżką zakupową i jeszcze lepszą ekspozycją towarów. Produkty z kategorii świeże są zgrupowane w formę ryneczku, zajmującego połowę sali sprzedaży, natomiast pozostała część jest zaaranżowana w tzw. „układ w grzebień”. Każda z nowych placówek w Zielonej Górze została utrzymana w tym samym koncepcie, dzięki czemu niezależnie od tego, który supermarket odwiedzą klienci, będą oni mogli cieszyć się komfortowymi i intuicyjnymi zakupami w znanej i lubianej formule.

Zaufany przedsiębiorca służy Zielonej Górze

Za przywrócenie marki Intermarché do Zielonej Góry odpowiedzialny jest Marcin Rusiniak, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w handlu i w marketingu. Za sprawą jego ścisłej współpracy z Grupą Muszkieterów, partnerami biznesowymi i lokalnymi instytucjami, od początku roku do miasta wróciły już dwie placówki sieci – przy ul. Szosa Kisielińska 22, otwarta 7 marca br. i przy ul. Batorego 81, otwarta 18 kwietnia br. Przedsiębiorca współpracuje obecnie m.in. z lokalnymi dostawcami, producentami żywności czy rolnikami. Deklaruje, że na półkach sklepów Intermarché, które prowadzi zawsze jest miejsce na regionalne, jakościowe wyroby. Spółka, którą zarządza jest zarejestrowana w Zielonej Górze, tam też uiszcza podatki oraz wszelkie inne opłaty.

- Uruchomienie trzech sklepów w tak krótkim czasie to ogromny sukces, który udało się osiągnąć tylko dzięki bliskiej współpracy wszystkich zaangażowanych. To owoc intensywnej pracy zarówno przedsiębiorców, dostawców, jak i pracowników wszystkich trzech lokali. Kadrę wszystkich punktów zatrudniamy już od marca, dzięki czemu udało nam się zbudować zaufanie i wspólnie podołać przygotowanym oraz intensywnym pracom związanym z każdym otwarciem – mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów Intermarché w Zielonej Górze.

- Zielona Góra to dla sieci Intermarché szczególne miejsce – to tutaj został otwarty nasz pierwszy supermarket w kraju, przez co niezwykle ważne było dla nas, aby tutaj powrócić. Ogromnie cieszy nas, że wszystkie trzy otwarte w tym roku sklepy znalazły się w rękach zaufanego przedsiębiorcy, który z wielkim zapałem je rozwija, i który z chęcią dociera do lokalnych klientów – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Trzy sklepy w trzy miesiące - Intermarché w Zielonej Górze dalej się rozwija - Gazeta Lubuska

Wróć na zielonagora.naszemiasto.pl Nasze Miasto