Foot Truck eobuwie.pl przez cały sezon wakacyjny kursował po polskim wybrzeżu, odwiedzając 8 nadbałtyckich kurortów. Tysiące klientów miały okazję zapoznać się z propozycją eobuwie.pl, w unikatowej formule, zacierającej granicę między zakupami w internecie a stacjonarnymi.
- Cieszymy się, że będziemy mieli okazję zaprezentować tak nagłośnione medialnie rozwiązanie wreszcie w Zielonej Górze, skąd przecież wywodzi się eobuwie.pl i gdzie bije serce firmy - mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl S.A.
Otwarcie trucka już o 16.00, przy skrzyżowaniu ul. Bohaterów Westerplatte z ul. Kupiecką.
Zobacz też: WINOBRANIE 2019. Korowód winobraniowy wyruszy 14 września o godz. 12.00. [TRASA, ZGŁOSZENIA, ZBIÓRKA]
Foot Truck – tu dobierzesz buty w oparciu o skan 3D stóp
Foot Truck, na powierzchni ponad 100 m kw., gromadzi wszystkie korzyści i funkcjonalności znane z wielokrotnie nagradzanych sklepów stacjonarnych eobuwie.pl. Można w nim m.in. przymierzać i kupować buty dostępne na miejscu (ok. 2 tysiące modeli), jak również skorzystać z pełnej oferty serwisu online (ponad 50 tysięcy modeli), wysyłanych pod wskazany adres w 24h. Na pokładzie dostępne są skanery rewolucyjnego systemu esize.me. System ten pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner wykona trójwymiarowy model stopy, a następnie porówna go ze skanami wszystkich butów, wszystkich marek, znajdujących się w ofercie serwisu.
– Darmowy skan wykonuje się raz. Potem warto przypisać go do swojego numeru telefonu lub adresu e-mail i w dowolnym momencie korzystać z rekomendacji - czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom – podkreśla Konrad Jezierski.
EOBUWIE to 50 tys. modeli ponad 500 marek
eobuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 50 tys. modeli ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 14 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych spółka zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.
Zobacz też: Duże zainteresowanie na otwarciu nowego sklepu eobuwie.pl
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?