2 z 9
Poprzednie
Następne
Jak się poskarżyć na lekarza, gdzie zgłosić błędy medyczne? Te instytucje pomagają pacjentom. Warto je znać i wiedzieć, gdzie szukać pomocy
Telefoniczna Informacja Pacjenta tel. 800 190 590 czynna codziennie, całą dobę - to bezpłatna, ogólnopolska infolinia dla pacjentów. Tu dowiesz się np. gdzie jest najbliższa czynna apteka, gdzie i kiedy jest najbliższy wolny termin do lekarza danej specjalizacji, jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego. Można dzwonić właściwie z każdą sprawą ważną dla pacjenta. Konsultanci podpowiedzą, co robić albo pokierują w inne, kompetentne miejsce.