Panie z Centrum Rejestracji i Informacji Call Center odbierają dziennie około 550 telefonów.
Każde z połączeń to sprawa równie ważna, jak każdy oczekujący na pomoc pacjent. I wszystkie trzeba traktować priorytetowo. Na początku 2020 roku, aby jeszcze bardziej usprawnić ten istotny element w działalności szpitala, przeorganizowano pracę działu łączności, wychodząc tym samym naprzeciw oczekiwaniom pacjentów.
Centrum Rejestracji i Informacji Call Center nagrodzone certyfikatem.
Firma IRONteam w ramach ogólnopolskiej kampanii, przyznała Centrum certyfikat „Lider komunikacji”. W świetle Kampanii „Lider komunikacji” przeprowadzana jest certyfikacja szpitali. analizie poddaje się takie elementy jak: profesjonalna obsługa i komunikacja z pacjentem.
Intensywna codzienność "Liderek komunikacji"
Od godz. 7 do 14.30, codziennie, przez 440 dni, ubierało się już ponad 230 tysięcy połączeń. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem rejestracji oscyluje poniżej trzech minut.
Te produkty powodują cukrzycę u Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?