6 z 6
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Tych tematów lepiej nie poruszaj w pracy. No chyba, że chcesz stracić znajomych albo zaufanie szefa
STOSUNEK DO PRACY
Często bywa tak, że pracujemy w miejscu, które nie należy do naszych ulubionych. Nie pasuje nam atmosfera, zachowanie kolegów, czy podejście szefostwa do różnych sytuacji. Dobra rada, swój stosunek do pracy - to jak bardzo jej nie lubicie - zachowajcie dla siebie. Ludzie nie lubią wysłuchiwać narzekania. Nie lubią przebywać w pomieszczeniu, gdzie można wyczuć negatywne emocje. Nie mają ochoty słuchać w biurze, jak ktoś wiecznie narzeka, marudzi i okazuje swoje niezadowolenie. Stracicie przez to znajomych. Ale o waszym podejściu dowie się również szef. Może dość szybko pomóc ci podjąć decyzję w zmianie tego nielubianego miejsca na inne.