Zmiana miejsca odbioru awizowanej korespondencji przez mieszkańców Dzielnicy Nowe Miasto
urząd miasta Zielona Góra
Ważna informacja dla mieszkańców Dzielnicy Nowe Miasto. Od 2 stycznia 2017 r. zmienia się miejsce odbioru awizowanej korespondencji, której nie udało się doręczyć gońcom.
Korespondencja ta będzie do odbioru w siedzibie Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22, na parterze, w Biurze Obsługi Interesanta.
Parkowanie przy Urzędzie Miasta na ul. Podgórnej 22 do 1 godziny jest bezpłatne. Bezpośrednio można dojechać autobusami komunikacji miejskiej nr: 1, 6, 11, 25 i 37.
Kontakt telefoniczny w sprawie doręczania korespondencji przez gońców: 68 45 64 827.
Wideo
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!