Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Filmy na VOD - Top 10 w kwietniu W Polsce. Co ogladaliśmy?

NOWE
Filmy na VOD - Top 10 w kwietniu W Polsce. Co ogladaliśmy?

Konkurs Literatury Kaszubskiej i o Kaszubach to doskonała okazja dla autorów

Konkurs Literatury Kaszubskiej i o Kaszubach to doskonała okazja dla autorów

Polecamy

Zagadka monet z Fontanny di Trevi: Gdzie trafiają po wyłowieniu?

Zagadka monet z Fontanny di Trevi: Gdzie trafiają po wyłowieniu?

Przegląd tygodnia od 29.03 w Zielonej GórzeTygodniowy przegląd prasy w Zielonej Górze, (29.03-4.04.2020)

Przegląd tygodnia od 29.03 w Zielonej GórzeTygodniowy przegląd prasy w Zielonej Górze, (29.03-4.04.2020)

Przegląd marca w Zielonej Górze, Przegląd prasy z Zielonej Górze w marcu

Przegląd marca w Zielonej Górze, Przegląd prasy z Zielonej Górze w marcu