Intermarché umacnia swoją pozycję w Zielonej Górze i otwiera kolejną placówkę w koncepcie POWER 2.0

Materiał informacyjny INTERMARCHE
Już 18 kwietnia br. (czwartek) sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzy drugi punkt sprzedaży w Zielonej Górze. Nowa placówka będzie się mieścić przy ul. Batorego 81, a zarządzać będzie nią Marcin Rusiniak – przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w handlu i marketingu. Od 7 marca br. prowadzi Intermarché przy ul. Szosa Kisielińska 22. Kolejnym otwarciem symbolicznie umocni powrót sieci do Zielonej Góry, która jest kolebką marki w Polsce.

Na początku marca br. sieć Intermarché przygotowała niespodziankę dla mieszkańców Zielonej Góry i otworzyła placówkę przy ul. Szosa Kisielińska 22. Już wtedy zapowiadała, że to dopiero początek ambitnych planów dotyczących powrotu do „kolebki” marki w Polsce, a klienci mogą spodziewać się w niedługim czasie otwarcia kolejnych dwóch placówek w mieście oraz tylu samo przysklepowych stacji paliw. Jak się okazuje, sieć konsekwentnie realizuje plan działania i na niewiele ponad miesiąc po otwarciu punktu sprzedaży przy ul. Szosa Kisielińska 22 startuje z kolejną placówką – przy ul. Batorego 81.

Drugi sklep Intermarché w Zielonej Górze ma posiadać ponad 1200 mkw. powierzchni, 4 samoobsługowe i 4 tradycyjne kasy. W sklepie zostanie zatrudniona 35-osoba kadra pracownicza. Placówkę warto odwiedzić już w dniu oficjalnego otwarcia, tj. 18 kwietnia br. (czwartek). Na klientów sklepu będzie czekać seria atrakcji – od specjalnych rabatów, liczne niespodzianki, aż po degustacje kulinarne. m.in. pysznych, swojskich wyrobów z przysklepowej wędzarni. Przez cały dzień barista będzie serwował odwiedzającym kawę marki własnej, Planteur de Tropique, przygotowywaną w stylu Latte art.

Szeroka oferta produktowa

Placówka Intermarché przy ul. Batorego 81 przyciągnie uwagę mieszkańców Zielonej Góry i okolic szeroką ofertą produktową. W asortymencie sklepu znajdą się nie tylko świeże warzywa i owoce czy wypieki, ale też duży wybór artykułów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych. Wśród nich będą wyroby od lokalnych dostawców oraz te przygotowywane na miejscu przez doświadczonych rzeźników, metodą rzemieślniczą, w przysklepowej wędzarni opalanej drewnem, co zapewnia produktom niepowtarzalny smak i aromat. W ofercie zielonogórskiej placówki przy ul. Batorego 81 znajdziemy także artykuły z kategorii takich jak Zdrowy Styl Życia czy Kuchnie Świata, a także nowości w postaci kategorii „food to go”. W supermarkecie zostanie wydzielona także specjalna strefa „dla domu” z ofertą produktów przemysłowych. Nie zabraknie także specjalnych sekcji z produktami dla dzieci, artykułów dla zwierząt oraz dużej strefy win i alkoholi z całego świata.

Nowocześnie i wygodnie – koncept Power 2.0

Sklep przy ul. Batorego 81, podobnie jak punkt przy ul. Szosa Kisielińska 22 będzie w pełni spójny z konceptem Power 2.0. To najnowszy i najbardziej nowoczesny format, jaki oferuje Intermarché. Wyróżnia go zoptymalizowana ścieżka zakupowa i jeszcze lepsza ekspozycja towarów, zwłaszcza produktów z kategorii świeże. Zgodnie z ideą konceptu, są one zgrupowane w formę ryneczku, zajmującego połowę sali sprzedaży. Charakterystyczną cechą modelu jest także ułożenie części sklepu poza ryneczkiem w tzw. „układ w grzebień”, prostopadle do strefy sezonowej, co zapewnia klientom doskonały wgląd w każdą alejkę i łatwe odnajdywanie interesującej ich kategorii produktowej. Każdy z elementów sklepu w nowym koncepcie został dokładnie przemyślany, z myślą o wygodzie klientów, co sprawia, że codzienne zakupy są intuicyjne i przyjemne.

Właściciel nowego Intermarché w Zielonej Górze

Punkt przy ul. Batorego 81 poprowadzi Marcin Rusiniak, przedsiębiorca i właściciel Intermarché przy ul. Szosa Kisielińska 22 w Zielonej Górze, a przy tym menadżer z wieloletnim doświadczeniem w handlu i w marketingu. Obecnie współpracuje m.in. z lokalnymi dostawcami, producentami żywności czy rolnikami. Deklaruje, że na półkach sklepów Intermarché, które prowadzi zawsze jest miejsce na regionalne, jakościowe wyroby. Spółka, którą prowadzi jest zarejestrowana w Zielonej Górze, tam też uiszcza podatki oraz wszelkie inne opłaty.

- Tak jak zapowiadaliśmy, konsekwentnie i stopniowo realizujemy nasz plan rozwoju w Zielonej Górze. Otwarcie pierwszego punktu sprzedaży przy w Zielonej Górze wiązało się dla mnie z wielomiesięcznymi przygotowywaniami i niemałym stresem – szczególnie, że to tak wyjątkowa lokalizacja dla Intermarché i to tutaj powstał pierwszy sklep marki w Polsce. Niemniej, mogłem liczyć na ogromne zaufanie i wsparcie ze strony moich partnerów biznesowych i dzięki naszej wspólnej pracy otworzyliśmy sklep, który mieszkańcy Zielonej Góry coraz częściej kojarzą i wybierają. Jestem dobrej myśli jeżeli chodzi o kolejną placówkę, z którą wystartujemy w kwietniu. Będzie nie tylko nowoczesna, dająca komfort zakupowy, ale przede wszystkim zaoferuje mieszkańcom szeroki wybór jakościowych produktów spożywczych w niskich cenach – mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów Intermarché w Zielonej Górze.

- Zielona Góra jest bardzo ważną częścią historii sieci, dlatego nasza obecność i możliwość docierania do lokalnych mieszkańców jest wyjątkowo ważna. Teraz otwieramy placówkę przy ul. Batorego, ale zdecydowanie nie mówimy pas. W maju tego roku planujemy wystartować z kolejnym punktem sprzedaży, przy ul. Makowej 14. O szczegółach tej inwestycji na pewno będziemy jeszcze informować – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Intermarché umacnia swoją pozycję w Zielonej Górze i otwiera kolejną placówkę w koncepcie POWER 2.0 - Gazeta Lubuska

Wróć na zielonagora.naszemiasto.pl Nasze Miasto