Co się zmieniło, jakie zmiany zobaczą klienci
Dzięki wykorzystaniu naturalnych materiałów, sklep po przebudowie nawiązuje do stylu skandynawskiego. W tym duchu wdrożone zostały także rozwiązania przyjazne środowisku, takie jak energooszczędne oświetlenie czy szafy chłodnicze z drzwiami, które pozwalają na ograniczenie zużycia energii elektrycznej.
- Wygoda klientów jest dla nas priorytetem, dlatego wprowadzamy zmiany, które sprawią, że zakupy w naszych sklepach staną się jeszcze przyjemniejsze. Mamy nadzieję, że nowa odsłona sklepu spotka się z pozytywnym odbiorem wśród naszych stałych klientów oraz przyciągnie nowe osoby – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.
W sklepie zamontowano kasy samoobsługowe, dzięki którym klienci będą mogli szybciej i wygodniej zapłacić za zakupy, oszczędzając czas. Strefa sprzedaży warzyw i owoców została wyposażona w nowe oświetlenie, które ułatwi wybór i pokaże świeżość produktów. Nowością jest także strefa bake off, w której klienci mogą kupić odpieczone na miejscu pieczywo. Do wyboru jest kilka rodzajów chlebów, różne typy bułek, jak również słodkie i słone przekąski: croissanty, waniliowe rurki czy paszteciki z pieczarkami.
Przebudowa sklepu zwiększy także wygodę pracowników, których pomieszczenia socjalne zostały jeszcze lepiej dostosowane do ich potrzeb. - objaśniają przedstawiciele Netto Polska
Placówka w Zielonej Górze ma powierzchnię ok. 1000 m2, w tym ponad 650 m2 sali sprzedaży. Sklep Netto jest otwarty dla klientów od poniedziałku do czwartku w godz. 6:00-21:00 oraz od piątku do soboty w godz. 6:00-22:00.
Źródło: Public Relations Netto
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.220.1/images/video_restrictions/0.webp)
Zakaz handlu w niedzielę. Klienci będą zdezorientowani?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?