Wnioski można składać do 17 maja br. Dotacja na ten cel zostanie częściowo pozyskana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Dofinansowanie na usunięcie azbestu
Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest. Wykonawcą zadania obejmującego powyższe prace na terenie miasta będzie firma wyłoniona przez tutejszy urząd w drodze przetargu. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Zadanie zostanie zrealizowane pod warunkiem otrzymania dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze. Dofinansowanie nie obejmuje osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, które we własnym zakresie zleciły demontaż, transport i przekazały do unieszkodliwiania wyroby zawierające azbest.
Tu pobierzesz wnioski na dofinansowanie an usunięcie azbestu
Wzór wniosku można pobrać w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22, w Biurze Obsługi Interesanta na stanowiskach nr 5 i 6 lub na stronie internetowej :
http://bip.zielonagora.pl/procedury/3/479/DOFINANSOWANIE_USUNIECIA_AZBESTU_I_WYROBOW_ZAWIERAJACYCH_AZBEST_Z_TERENU_MIASTA_ZIELONA_GORA/
Szczegółowe informacje o naborze wniosków można uzyskać w Departamencie Rozwoju Miasta - Biurze Ochrony Środowiska ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, pokój 107 i 109 lub telefonicznie pod nr 68 475 56 84 i 68 475 56 56.
Zobacz, dlaczego azbest jest tak szkodliwy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?